O eroare la sistemul de plată cu cardul a paralizat transportul din stânga Nistrului

DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
BREAKING NEWS
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
NEWS ALERT
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
DESCHIDE.MD
FLASH NEWS
Transnistria
Locuitorii din stânga Nistrului s-au confruntat cu întreruperi semnificative în funcționarea transportului public din cauza unei defecțiuni tehnice la sistemul de plată fără numerar.
7.8.2025 14:10
7.8.2025 14:10
Deschide md
Transnistria

În mai multe orașe, printre care Tiraspol și Grigoriopol, terminalele și validatoarele nu funcționau, iar la bancomatele Agroprombank s-au înregistrat întreruperi în eliberarea numerarului, transmite corespondentul IPN din regiunea transnistreană.

În dimineața zilei de 7 august, pe rețelele de socializare au început să apară mesaje, potrivit cărora validatoarele din microbuze nu funcționau, iar cardurile bancare nu erau acceptate.

Utilizatorii Agroprombank s-au plâns, de asemenea, pe defecțiuni la bancomate și terminale: pe ecranele dispozitivelor apărea mesajul „plata cu cardul este temporar indisponibilă”. Unul dintre următori a relatat că în Tiraspol microbuzele nr. 21 și nr. 6 nu circulau deloc. Potrivit aceleiași surse, șoferii au decis să nu iasă la linie din cauza imposibilității de a accepta plățile cu cardul.

Cu toate acestea, pasagerilor nu li s-a oferit transport gratuit, în ciuda faptului că, potrivit regulilor, în cazul în care validatorul nu funcționează, călătoria trebuie să fie gratuită.

Potrivit informațiilor furnizate de cititori, pentru a retrage numerar era necesară prezentarea la o sucursală a băncii cu un act de identitate, obținerea unui document tipărit, iar ulterior ridicarea banilor de la ghișeu.

Agroprombank a confirmat defecțiunea tehnică și a explicat-o prin „pierderea conexiunii cu banca”. Banca a precizat că incidentul nu are vreo legătură cu un atac cibernetic.

Până la amiază, validatoarele au început să funcționeze, iar plata cu cardul a devenit din nou disponibilă. Reprezentanții băncii au asigurat că sistemul de plăți a fost restabilit.

Cuvinte cheie:
Nu a fost găsit nici un cuvânt cheie.
Distribuie articolul:
Fii la curent cu ultimile știri pe pagina noastră de Telegram
Abonează-te la
Deschide.md