Produse autohtone, la târgurile din capitală. Iată locațiile din acest weekend


Potrivit informațiilor oferite de Primăria Municipiului Chișinău, în weekendul 22- 23 martie 2025, în sectoarele capitalei vor fi desfășurate mai multe iarmaroace și târguri. Scopul lor este de a sprijini producătorii locali și de a oferi orășenilor acces la produse agricole de sezon.
Aflați în continuare care sunt locațiile din acest weekend pentru târgurile producătorilor locali:
În sectorul Botanica, bd. Dacia, 26, pe 21-23.03.2025 - Târgul producătorilor autohtoni „Târgul cu tradiție”, organizat în colaborare cu AO „Perspectiva”;
În Parcul „Valea Trandafirilor”, până pe 07.04.2025 – Târg de primăvară, organizat în colaborare cu AO „Perspectiva”;
În sectorul Buiucani, teritoriul adiacent edificiului „Kentford” din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 202, pe 22.03.2025 - Târgul producătorilor locali cu produse alimentare și nealimentare autohtone „EcoLocal”, organizat în colaborare cu Asociația Consumatorilor și Producătorilor Eco și Artizanali;
În Grădina Publică „Ștefan cel Mare și Sfânt”, pe 22-23.03.2025 - evenimentul „Yard Sale Platform”, organizat în colaborare cu SRL „Boldescu & Co”;
În același sector, Calea Ieșilor, 22, la intrare în Parcul „La Izvor”, pe 22-23.03.2025 - Târgul producătorilor agricoli, organizat în colaborare cu Federația Națională a Fermierilor.
În Parcul „Alunelul”, Calea Ieșilor, 11/4, pe 22-23.03.2025 - Târgul producătorilor locali „Cămara Fest”, organizat în colaborare cu AO „Eurocivis”;
În sectorul Centru, str. Mitropolit Varlaam, segmentul dintre străzile Armenească și Tighina, până pe 19.04.2025 - Iarmarocul tematic „Lăstăraș”, cu comercializarea materialului săditor și semincer, îngrășăminte, substrat și mărfuri pentru grădinărit, organizat de Î.M. „Piața Centrală”;
La Piața Avicolă din str. Cărbunari, 9 – Iarmarocul „Mugurel”, cu comercializarea pomilor fructiferi, a arborilor ornamentali, arbuști și flori de grădină.
Autoritățile municipale încurajează cetățenii să viziteze târgurile locale, menite să asigure consolidarea relațiilor dintre producătorii autohtoni și consumatori.

